Diefstal
Autodiefstallen zijn erg vervelend. Maar wat moet je doen als dit gebeurt?
-
Wat moet ik doen bij diefstal van mijn wagen?
Autodiefstallen gebeuren helaas nog steeds en zijn erg vervelend. Om kans te maken met het terugvinden van de auto is tijd cruciaal. Doe daarom onmiddellijk na het vaststellen van de diefstal aangifte bij de politie en bezorg ons het PV-nummer en verhoorblad. Doe dit via de online aangifte waar je alle documenten kunt uploaden en alle info en omstandigheden rond de diefstal kan doorgeven. Hoe vollediger de info, hoe beter wij kunnen communiceren met de betrokken diensten. Klik hier om je online aangifte in te vullen.
Indien jouw leaseovereenkomst een vervangwagen voorziet, heb je hierop recht. Neem met ons contact op zodanig dat een flexibele oplossing kan worden voorgesteld (damages@vanmossel.be of telefonisch +32 3 544 29 50). Buiten de kantooruren kan je contact opnemen met de pechbijstand. Zij voorzien een tijdelijke vervangwagen. Neem nog wel contact met ons op zodat we het nodige kunnen doen om jouw mobiliteit te garanderen totdat uw wagen wordt teruggevonden of we een nieuwe wagen kunnen leveren.
Indien een maand na de datum van de diefstal jouw wagen nog niet werd teruggevonden, zal de leaseovereenkomst beëindigd worden. Wij nemen dan contact met je op (of met de fleetmanager van jouw werkgever) om de mogelijkheden wat betreft het leasen van een nieuwe leaseauto te bespreken. Ook kijken we samen naar een tijdelijke oplossing om mobiliteit te garanderen tot aan de levering van de nieuwe wagen. De vervangwagen komt namelijk bij stopzetting van het leasecontract te vervallen en beantwoordt vaak ook niet aan uw behoeftes voor een langere periode. Via de korte termijn verhuur van Van Mossel Shortlease & Rent vinden we vast een passende oplossing. Werd jouw wagen teruggevonden? Contacteer ons dan zo snel als mogelijk via damages@vanmossel.be of telefonisch via +32 3 544 29 50.
-
Wat moet ik doen bij diefstal van mijn wagen?
Autodiefstallen gebeuren helaas nog steeds en zijn erg vervelend. Om kans te maken de
wagen terug te vinden is tijd cruciaal. Doe daarom onmiddellijk na het vaststellen van de
diefstal aangifte bij politie en bezorg ons het PV-nummer en verhoorblad. Doe dit online via
de online aangifte waar je alle documenten kunt opladen en alle info en omstandigheden
rond de diefstal kan doorgeven. Hoe vollediger de info, hoe beter wij kunnen communiceren
met de betrokken diensten.Klik hieronder om je online aangifte in te vullen:
Indien jouw leaseovereenkomst een vervangwagen voorziet, heb je hierop recht. Neem met
ons contact op zodanig dat een flexibele oplossing kan worden voorgesteld
(damages@vanmossel.be of telefonisch +32 3 544 29 50).
Buiten de kantooruren kan je contact opnemen met de pechbijstand. Zij voorzien een
tijdelijke vervangwagen. Neem nog wel contact met ons op zodat we het nodige kunnen
doen om jouw mobiliteit te garanderen totdat uw wagen wordt teruggevonden of we een
nieuwe wagen kunnen leveren.
Indien een maand na datum van de diefstal jouw wagen nog niet werd teruggevonden, zal de
leaseovereenkomst beëindigd worden. Wij nemen dan contact met je op (of met de
fleetmanager van jouw werkgever) om de mogelijkheden wat betreft het leasen van een
nieuwe leaseauto te bespreken. Ook kijken we samen naar een tijdelijke oplossing om uw
mobiliteit te garanderen tot aan de levering van de nieuwe wagen. De vervangwagen komt
namelijk bij stopzetting van het leasecontract te vervallen en beantwoord vaak ook niet aan
uw behoeftes voor een langere periode. Via de korte termijn verhuur van Van Mossel
Shortlease & Rent vinden we vast een passende oplossing.
Werd jouw wagen teruggevonden? Contacteer ons dan zo snel als mogelijk via
damages@vanmossel.be of telefonisch +32 3 544 29 50.